aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Today

Kategori: Allmänt


                                    Dagens mama

Slit och släng när det är hemma häng. Dagens kläder tänker jag inte ens visa då jag har en långärmad t shirt och ett par mjukisar. Not so pretty. Eftersom det ska bli snöoväder tror jag inte ens vi tar oss utanför dörrn. Världelöst.
Igår var det min födelsedag. Underbar dag! Det bjöds på Thaimat, prinsess tårta och hemagjorda blåbärsmuffins. Födelsepresenten bestod av en sådan :

Någon som tycker att jag ska gå ner i vikt??

Jag har önskat mig en. Änligen kan jag börja röra på fläsket.

Dagens Aaron kanske kommer senare? Vi får se. Vi har en del död tid idag så det kan nog mycket väl hända.

Later....

Kommentarer

  • Nina säger:

    Häärligt!jag kommer följa!:) kram till er/Nina

    2010-01-27 | 17:49:27

Kommentera inlägget här: