aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Spänd

Kategori: Allmänt

Fredags kvällen är ett faktum. Jag har gett upp hoppet på blogg design. På tok för krångligt för mig. Lillen har somnat sedan några timmar tillbaka, jag och sambon väntar på lets dance.

Jag bakade ju som sagt kladdkaka, den vart bra faktiskt. Tog mig en smakbit till eftermiddags kaffet. Killanra tog sedan en bit efter maten men jag hoppade de. Tog lite blåbär med mjölk nu istället mums! Mer blåbär åt folket!

Imorn blir det utgång och jag är riktigt spänd. Kommer ju knappt ihåg hur man gör!? Jag vet inte riktigt vilka vi blev som skulle ut, men en hel del gamla klass kompisar tror jag. Ska blu super najs att träffa alla igen. Alldeles för länge sedan. Det blir jeans och en paljett topp med stövlar. Hoppas det blir bra. Köpte nya jeans i måndags, äntligen är jag 42 igen! Jag är så lycklig. Det går neråt iallafall. Kanske låter stort, men efter att ha varit 46 under graviditeten och ett tag efter och sedan har jag kämpat mig bort från den irretarande 44:an. Nu så äntligen!


Jeans 499:- Lindex. Tycker dock mina är ljusare? Aja de kanske finns i både ljusa och mörka. Är skit snygga iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: