aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Effektiv

Kategori: Allmänt

Det gäller att vara effektiv när man är effektiv. (kan man säga så?) Förmiddag än så länge. jag har hunnit: Vakna, klä på mig+ son, sminkat mig, (det lilla jag gör en vardag) bäddat rent i sängen, tvättat en maskin, vikt och strykt maskinen från igår, bakat småkakor och nu blogga. Ja och sedan allt det där en liten faktiskt kräver, typ mat, sömn och blöj byte. Det ingår lixom i det lilla kittet när man blir mamma. Men mysigt är det! Kanske inte bajs blöja med det mesta annars. :)

Dagen verkar gå bra. Har ju hunnit en del och sedan är det tänkt att jag ska gå till frissan, (kolla om min våg tång har kommit in som jag fick i födelsedags present av sambon, men som råkade vara slut så jag fick ett presentkort istället) och så tänkte jag gå hem till min mor och far. Dom har solariet tvärs över gatan så om jag har tur så tar dom Aaron en kvart så får jag sola. Jag vill bli bruuuun! Måste inför lördag. Me don´t like blekfisar. Haha

Later... 



Han är ganska duktig på att skrika våran son!

Kommentarer

  • emely säger:

    tjusig blogg du fått ;)

    2010-01-28 | 14:03:08

Kommentera inlägget här: