aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Cravings

Kategori: Allmänt

Fredag. Äntligen. Alla dessa veckor går jag varje dag och längtar till fredagen. Tragiskt egentligen. Ska man inte njuta varje dag, precis som på fredagen? Jag tycker det. Dagen ser ut att bli bra. Ska snart ner till knivsta centrum och möta upp min broder. Han ska vara här ikväll och imorn. Det är tänkt att det ska målas om i hall och varldagsrum. Hejdå 80- tals tapeterna, hello den beiga färgen!

Tror det blir lite suschi till lunch, (idag igen) Måste passa på att äta riktigt mycket av det innan jag blir gravid igen. Japp vi funderar på det! Inte aktuellt ännu men så småningom kanske.

Kvällen består av kyckling wok med nudlar och sedan tänkte jag baka kladdkaka med grädde. Ett glas vin på detta också kanske?

Annars är jag helt slut i kroppen, nu för tiden när jag ska ha mens,(har inte haft det så många gånger efter Aarons födsel) så blir min kropp helt förstörd. Jag får ont överallt och mår skit dåligt!! Jag får cravings och ett hemskt humör. Jag behöver p piller för att hålla humöret i chack, men känns onödigt när vi funderar på barn nummer två. Not easy. Tycker synd om sambon min.


Blir det puka åkning denna helg också? Precis som förra? Skulle tro det. Det är ju så mysigt!

Kommentarer

  • Emely säger:

    jag vill också åka pulka mer er :D

    2010-01-29 | 21:20:19

Kommentera inlägget här: