aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Vi

Kategori: Allmänt

Idag är det våran dag. Exakt i två år har ringen suttit på mitt vänstra ring finger. Grattis på oss älsklingen. Jag älskar dig lika mycket nu som då. Om inte mera!

För övrigt så hatar jag måndagar. Ni som känner mig (typ carro!?) vet om det redan. Men det finns fan inte ett skit att göra. Helgen har varit underbar. Vilket dom brukar ju för sig. Denna helg som kommer ser jag verkligen fram emot! På fredag fyller älskling 24 bast. Detta ska firas med dunder och brak på lördag. Då kommer släktingar och vänner. På kvällen blir det mys med Emely oh Micke. Självklart ska det gluttas på melodifestivalen!

Aaron har lärt sig klappa händrna! Min älskling. Han blir så stor. Han har börjat resa på sig också mot vissa saker. Helst låga saker. Men det är på g! :)

Kommentarer

  • Nina säger:

    grattis till er!:)

    2010-02-08 | 15:45:39

Kommentera inlägget här: