aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Sjukdom

Kategori: Allmänt

Jag säger bara ett ord. Influensa.
Det sumerar min helg, även dagen idag faktiskt. Återstår att se hur morgondagen blir. Antagligen densamma. Har inte ätit något sedan lördags morse. jag får inte behålla något om jag säger så. Sitter helt enkelt på toa största tiden av dygnet. Trevligt. Jag som alltid tycker att "influensa låter ju inte så farligt". Nu vet jag bättre. Jag har varit som i en dvala. Okontaktbar. När febern va som högst trodde jag typ att jag skulle dö.

Det vart ju ingen utgång för mig som ni kanske kan förstå. När jag insåg detta kröp besvikelsen på ganska så rejält. Jag grät ganska mycket den kvällen. När jag äntligen blivit tillfrågad, när jag äntligen var super taggad, då ska man bli sjuk! Jag är aldrig sjuk annars!
Jag hoppas att jag kan få en till chans att få henka på någon annan helg. Och faktiskt visa att jag också är samma Marie som innan jag blev mamma. Jag tar mitt ansvar som mamma på veckorna och helgerna förstås, men min son har en pappa också som bara längtar efter att få vara lite själv med sin son.

Nu ska jag vila lite till. Hoppas att denna huvudvärk vill ge upp och att jag kan få i mig lite mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: