aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Run

Kategori: Allmänt

Nu ska vi iväg till Catya och Alice och ta en fika. Hur mysigt som hels ju. Solen skiner utanför så man blir alldeles bländad. Älskart!

Kul att få prata lite med en till mamma som har barn i samma ålder dessutom.

Skulle bli utgång för min del på lördag. Glad var jag, ända till min älskade sambo påpekade att vi faktiskt inte har råd. En dammsugare står fortfarande på listan som ett måste. Suck!
När ska jag få gå ut egentligen??
Tur att det faktiskt inte står högst upp på listan, för det gör det faktiskt inte. Skulle vara roligt nån gång men som sagt inget jag egentligen saknar. Vem kan missa melodifestivalen by the way? Jaaa jag försöker vara positiv. haha
later....


Mamma jag vet att jag inte får norpa posten, men jag gört endå!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag lovar dig att vi ska ta en utgång då jag kommer hem igen!

    2010-02-25 | 04:48:33
    Bloggadress: http://swestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: