aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Rest

Kategori: Allmänt

Tisdag. Tror jag? Har lixom varit i min lilla "sjuk bubbla". Tror den är över nu. Börjar äntligen få i mig lite mat, vilket innebär att jag blir lite piggare. Sambo har varit hemma dom här två dagarna men imorn blir det jobb. Känns inte som att han ska vara hemma för att jag är dålig. Eller ja inte längre iallafall.

Imorn väntar spruta nr2 för lilleman. Det är väl ungefär det vi ska göra. Ska nog vila lite till. Jag vill aldrig mer ha influensa!

Jag vill komma ut. Göra något roligt. Eftersom att det i helgen inte blev av (fortfarande besviken) så är jag lixom fortfarande taggad. Haha efter all sjukdom. Carro, är du på på ett glas? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: