aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Probobly

Kategori: Allmänt

Klockan är tidigt på torsdags förmiddagen. Men en annan har varit uppe ett tag. Aaron har senaste veckan gott från bra rutiner (sova 19-7 varje natt utan att vakna ) till lite mindre bra rutiner. Nån växa fas igen? Jag gillade den gamla fasen!!

Idag blir det gränby c med min kära mamma. Mycket trevligt ska det bli att få komma ut bland folk. Haha. Måste även köpa lite nytt smink. Boring.

Helgen ser ut att bli bra. Tur att man har vänner som gärna gosar upp sig i soffan och glor på melodifestivalen också. :) Det ska bli vääldigt kul att få träffa mina favoriter igen. Var ett tag sedan nu.

Vem ringer på på ringklockan hemma hos någon som man vet har barn! Pucko. Säger jag alltid när ringklockan går igång och Aaron just har somnat.
Igår gjorde jag exakt samma sak själv. Är jag ett pucko nu?
Antagligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: