aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Oboy

Kategori: Allmänt

I know, long time ago. Vårat internet lixom dödde.
Gårdagen tillbringade jag med min underbara vän och hennes gudomligt söta son. Mycket trevligt. Märktes dock att min son ogärna delar med sig. Hmm inte bra.

Fredags kvällen tillbringades sedan hos mina föräldrar där det vart bad (har spa bad utomhus) och en god middag med ett glas vin. Sedan vart det hemgång så lillen fick somna vagnen, så var det kvällsmys. 

Äntligen har detta anlänt: 




Mössa (har den i rosa också)från nelly.com, Barnkläder med eget tryck från babykungen.se.
Shoppade från bubbleroom också. En paljettkofta och ett snyggt linne. Jag är nöjd med alla köp!
Shoppar nästan aldrig på nätet, men nu när man inte kommer ut lika mycket som förr så är det ganska så smidigt. Behöver fylla på garderoben med lite nytt.

Efter en god frukost med nybakta scones och oboy(inte druckit på typ tre år eller nått!) hoppas jag på sällskap till kvällen. Är ju trots allt melodifestivalen. Men vi får allt se....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: