aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Like this....

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är sämst på att skriva. Jag får väl helt enkelt stå för det. Jag har ingen förklaring.
Då termometen visar -27 och eftersom jag har väääärldens mens värk blir det en inne sittar måndag. Boring som vanligt. Men what to do?

Lillkillen var på 10 månaders koll i fredags och självklart så fick han en "godkänt stämpel " i baken. Duktig kille. Vi har dessutom shoppat upp hela barnbidraget på nya kläder. En ny vår jacka minnsan. Och självklart ett par solglasögon.



Det har blivit en del städ, hundbus och en massa trevliga besök. Tänker inte skriva om allt för det vill ni ändå inte läsa. Det är ju roligare med bilder visst?



Aaron går (ja läs GÅR!) mot dammsugaren som vi fick låna av min mamma. Min är nämligen sönder. Ingen som kan skänka mig en ultra silencer??


Syster och hennes karl och busiga hund var här. Aaron bara älskar Selma!

Annars så har lillen hunnit fått fem tänder, lärt sig ställa sig upp mot allt och lite till, (så numera har han ett konstant blåmärke i pannan) börjat krypa lite smått, (varför kanman ju undra när krälandet har funkat så bra förut?) och lärt sig ta några steg. Det går framåt och inte bakåt iallafall. :)

Sambon och jag var på bio igår och min mor och far var barnvakt halva dagen. Så lovely! Det var väldans skönt att komma bort lite. Nu har jag en sur son vi mina fötter så vi kanske ses någon annan dag. later....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: