aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Söndag 5 dec

Kategori: Allmänt

Helgen lider mot sitt slut. Det har varit en fullspäckad sådan. Efter en eftermiddags fika hemma hos syster med karl och en planksteksmiddag hos föräldrarna är jag ytterst nöjd med söndagen. Nu återstår chips med dipp och mys med bästaste sambo.

Aaron verkar dock ha åkt på feber på eftermiddagen. Inte speciellt hög. Men ändå feber. Suck! Tycker så synd om lilleman. Förresten för alla er som undrar vem jag menar när jag skriver "lilleman" så är det Aaron och inte min sambo. Även om han också är väldigt liten så anser jag att Aaron än så länge är mindre än sin pappa. Dock är det mindre än hälften kvar till pappas längd så han är väl snart där? Gulp...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: