aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Onsdagen den 8 dec

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här...den dagen som jag skulle fått se lilla filuren i magen. Den dagen då jag skulle varit sådär super lycklig (förhoppningsvis). Meeen den som väntar på nått gott....

Jag har gått och blivit kalas förskyld! Kan knappt andas. Lilleman är dock bättre idag. Ingen feber alls helt plötsligt. Dagis imorn?
I morse tog vi pulkan ner till ica och handlade välbehövligt nässpray till mig. Aaron fick päron festis för att han var så duktig. Även om det protesterades en hel del på ica. Men va tusan han är bara 20 månader! Han blir bättre och bättre för varje gång på sånna här saker, det skall belönas!

Nu sover lilleman och jag väntar på Carolina den fina och Jack. Underbart med sällskap till mig och lek sällskap till Aaron. Han dör av tristess.

Hoppas ni har en underbar onsdag!



Kommentarer

  • t säger:

    hejsan!:))

    Tittar in en liten snabb sväng här på din blogg :)

    Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

    Kramar! :)

    2010-12-08 | 13:32:59
    Bloggadress: http://teresevardag.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Vad händer ikväll :)?

    2010-12-08 | 13:55:09
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: