aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Montag

Kategori: Allmänt

Jag antar att detta kallas måndag. Uscha. Jag bestämde mig för att stanna hemma. Hade bara en föreläsning och det tar längre tid i res väg än tiden i själva skolan. Dessutom är jag inte helt frisk än. Kan en förkylning vara för evigt? Tur att jag kan göra allt plugg hemifrån datorn. Har ju missat en del som skall tas igen.

Imorn blir det inte heller någon skola för min del. Först på morgonen är det ÄNTLIGEN ul!! Sen går lilleman sitt första lucia tåg på dagis på eftermiddagen. Jag och Alexander är lediga hela dagen. Å så underbart!

Alla ni som betyder nått för mig får självklart ett sms efter ul där jag berättar hur allt gick.

Later...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: