aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Lycklig

Kategori: Allmänt

Dagen har varit bra. riktigt bra!

Började med ultraljudet imorse på ackis. Både jag och sambo var super nervösa! Helt i onödan förstås....allt såg super fint ut! Den lille krabaten växer som den ska och allt stämde. Den låg väldigt stilla även fast barnmorskan försökte skaka om lite. Vi ville gärna se könet om detta var möjligt...Barnmorskan kunde inte riktigt se för barnet låg med benen i kors. Hon frågade om vi ville ha hennes åsikt ändå av det lilla hon kunde se? Ja visst ville vi det...så till 80% säkerhet väntar vi en liten flicka.
Underbart!
Hade blivit lycklig för vilket som förstås! Bara barnet var friskt.

På eftermiddagen var det lucia på Aarons dagis som gällde. Så underbart söta! Aaron älskar dagis och ville absolut inte åka hem. Sen bjöds det på hemma gjord pizza hos min mor och far. Nu är vi äntligen hemma och jag tror visst mina killar har somnat.....

Underbar dag!



Snickar tomten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: