aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Lördagen den 4 dec

Kategori: Allmänt

Sååå länge sedan sist. Jag saknar det en del.. Så jag försöker lite igen. Kan tycka att det är otroligt skönt att få skriva av mig. Lite psykologiskt sådär.

Idag är det lördag och ganska så full rulle faktiskt. Amanda och Andreas kommer efter lunch, Amanda som är frisör ska först fixa mitt barr och killarna får hitta på annat. Typ åka pulka med lilleman. Sen ikväll ska Andreas stå för middagen, nämligen langos. Spännande.
Det blir en hel kväll då dom stannar över inatt. Vilken lovely lördag.

Aaron mår bara bra och det gör Alexander och jag med magen också.
Jag går in i vecka 19 idag. På onsdag smäller det med ultraljud. Jag är så nervös redan. Och förväntansfull! Det är bland det häftigaste jag har varit med om, känns underbart att vi är där igen!


Middag....



Slingor blire och en hel del klippning. Nödvändigt!

Kommentarer

  • emelie säger:

    Härligt att du är igång igen!! :) Har du gått och blivit nå rund om maggen än då? Det sägs ju att det syns fortare med 2a barnet :)



    puss påre

    2010-12-04 | 22:05:20
    Bloggadress: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: