aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Kort klippt

Kategori: Allmänt

Ganska så nyvakna. Eller kanske inte riktigt men inte vakna i huvet än. Vi sitter och degar framför tvn. Blev ganska sent igår kväll. Men som vanligt med småbarn blir det ingen sov morgon för det inte.

Jag klippte av mig håret igår. Eller inte jag utan Amanda klippte av mitt hår. Och då menar jag KLIPPTE AV! Jag har nog aldrig haft såhär kort förut, ever! Meeeen I Like it!! Jag har en frisyr. Min karl tyckte också det vart skit bra! Jag är så otroligt nöjd och enormt tacksam för hennes hjälp. Jag blev lite som en ny person. Nu kör vi!



En som liknar min frisyr. Hårfärgen stämmer också, mörkt under och ljust upp till. En kort på mitt hår kommer. Senare

Kommentarer

  • emely säger:

    vad tjusigt!! :) Men usch så tråkigt med ultraljudet! Hade jag varit ledig kunde ja varit barnvakt! Men 1 vecka går foort :)

    2010-12-07 | 19:12:20

Kommentera inlägget här: