aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dålig morgon

Kategori: Allmänt

Dagen började inte alls bra...lillkillen hade mer feber och mer hosta.
Imorn var det inplanerat ultraljud på ackis. När jag insåg att lilleman hade feber i söndags började jag febrilt leta efter lösningar ifall det skulle sitta i till imorn. Nu står vi där, ingen barnvakt - inget ultraljud.
Jag fick ringa och ändra tiden, lika bra tänkte jag, han blir inte frisk till imorn.
Hon i telefonen var riktigt oförskämd och berättade snabbt att det bara fanns en tid nästa tisdag. Men det är väl inte så långt bort tänkte jag. Men jooo oj jag hade ju gått så långt redan så det var ju inte bra att jag gjorde ultraljudet sååå sent! Nej men har jag nått val??

Jag blev ledsen på riktigt. Jävla skit tant. Tro mig jag har väntat på morgondagen sedan jag fick plus på stickan. Jag VILLE inte ändra tiden men va så illa tvungen. Usch vilken morgon....

Nu måste jag vänta en hel vecka till....hur ska jag orka? Jag vill bara gråta....sad face.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: