aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Christmas

Kategori: Allmänt

Lilleman har sovit sedan 12.00. Han är sjuk. IGEN! Vi var till läkaren imorse, trodde han led av öroninflamtion. Men icke. Han har feber så det är bara bra om han sover.

Julen närmar sig med storm steg vilket gör mig fruktansvärt lycklig. Detta är absolut den bästa tiden på året. Alla julklappar klarade jag och sambo av i helgen då vi besökte täby centrum. Min mor och far satt barnvakter hela dagen så vi skulle få lite egen tid. Det var helmysigt. Inte för att jag och min sambo känner att vi behöver det så värst mycket. Vi trivs som familj, jämt.

Jag har dock sambons julklapp kvar. Skulle köpt den efter skolan igår men det sket sig eftersom att lilleman blev sjuk. Hoppas på att mamma kan ta honom en stund imorn så jag kan kila in till stan då. Vill inte ta med honom ut när han har feber. Känns onödigt.

Det kommer bli en underbar jul. Tänk nästa år har vi två barn att handla julklappar till. Helt fantastiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: