aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Baka baka liten kaka

Kategori: Allmänt

Aaron sover än. Sömn är den bästa medicinen visst? Jag hoppas på det då jag bara vill att han ska bli frisk! Febern kommer och går, precis när det gått en massa timmar och man tror att nu är han frisk! kommer den tillbaka igen.

Jag misslyckades med knäck igår för första gången. Den blev som kola och stelnade inte alls som den ska. Tror det va stressen över att lilleman inte tyckte knäck kokandet var så skoj. Jag skyller på det iaf.
Idag får jag en ny chans då jag lovat att göra mammas knäck också. Som varje år. Kanske ska låta bli att berätta om min misslyckade.

Idag blir det julklapps inslagning. Jag måste ta mig iväg till staden snabbt och inhandla det allra sista....
Imorn ska det nämligen bakas.
En pepparkakscheesecake som ska med på julafton till mina föräldrar och sen ska jag göra christmas cupcakes som ska med till sambons familj på julaftons förmiddag.

Behöver jag säga att jag älskar att baka?!






Båda recepten har jag hittat på recept.nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: