aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

a piece of cake

Kategori: Allmänt

Ligger lite på latsidan just nu...eller iallafall här. Mycket görs det om dagarna att datorn lixom glöms bort....
Mina underbara tyska kusiner är här över nyår och mycket står på schemat. Mest shopping förstås.

Det nya året skall dock firas in med goda vänner och god mat. Jag ska stå för efterrätten. Förstås! Tänkte slå på med en citronpaj med hallonmarräng. Även denna kommer självklart från Leila Lindholm. Fick hennes bok "a piece of cake" i julklapp, dock av två stycken så skall försöka byta den ena till en annan bok av denna underbara människa.

Julen har varit helt underbar med en massa träffar med släkt och vänner. Aaron fick otroligt mycket bra saker i julklapp att det inte är en tyst stund här hemma nu. Ja många leksaker gör ljud, för er som inte visste detta! :)

Graviditeten går bra framåt och jag mår kanon! Är i vecka 22 just nu och trivs riktigt bra i min runda mage. "Det klär dig att vara gravid." Tack underbara kusin för den kommentaren! Gör en glad!
Eftersom det kan vara min sista graviditet (högst troligt) försöker jag njuta ända fram till förlossning. Den ska jag njuta av också för den delen! Hur ont det än må göra...har jag klarat en utan större problem ska denna gå den också.

Ha en underbar fortsättning...


Kommentarer

  • Emely säger:

    Vi måste ses nån dag och slå våra runga magar ihop :) God fortsättning på er!!

    2010-12-29 | 23:36:56

Kommentera inlägget här: