aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Tillgångar

Kategori: Allmänt

Måndag morgon igen. Skönt. Ny vecka nya tag.
I helgen är det kalas heela helgen lång! Min stora kille blir 1 år!
Alltså så består denna vecka av bak, bak och lite mera bak. Kul tycker jag.

Helgen har varit bra även om den inte alls vart som planerad. Alls. Men allt är mitt eget fel och jag kunde ha ändrat på det för länge sedan. Men inte. Inte jag heller. Tänker mig för efter. När det är försent.

Helgen har iaf bestått av: Fotboll, mys, godis, träff av vänner med nyfödd flicka, kalas firande av sambons bror och en hel massa familjebus!

Man lever bara en gång. Har alltid varit mitt måtto. Kanske ska ta och ändra det? Det gör mest att jag lever över mina tillgångar. Kanske dags att börja se lite längre fram. Inte bara ta dagen som den kommer....


En familje promenad och lek ute stod självklart på schemat i helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: