aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Surprise

Kategori: Allmänt

Solariebrun och nymålade naglar. Röda.
Känner mig på topp!
Veckan har varit extremt lång. Även om det har hänt saker varje dag. Även om det varit en kort vecka.
Lillkillen har varit så gnällig så!
Jag har nog varit ovanligt trött också....
För.......









Vi väntar barn igen!!
Helt fantstiskt. Gjorde ett grav test för några veckor sedan. Men nu har det gått så pass långt.
Det är super spännande och känns helt underbart!
Vi är så lyckliga! :)

Nu ska vi ha torsdagsmys.

Later....


Kommentarer

  • Madde Holmblad säger:

    Vad kul! Här går det undan....:) Då får man ta och gratulera så mycket!

    Vore så himla kul om vi hann ses nästa gång jag är hemma i Sverige! Kramar

    2010-04-02 | 01:38:33
    Bloggadress: http://maddeholmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här: