aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Never

Kategori: Allmänt

Onsdag = öppna förskolan. Lovely.
Hoppas bara att lilleman hinner somna en stund innan så att han är pigg och redo för bus!
De senaste gångerna har det gått sådär med det.
Men idag tar vi det lugnt och kanske går en lång promenad dit istället så får han sova vagnen.
Det blir mycket planering när man blir mamma. Men det är bara bra tycker jag, det som kan vara lite jobbigt ibland är att det nästan aldrig går som man planerat.
Konstigt.
Varför då planera?
Man måste det på nått vis. För att få med sig allt, hinna allt och vara i tid.
Man måste lixom hela tiden tänka för två.
Jag gillart. Aldrig ensam.

Somnade samtidigt som Aaron igår. Det vill säga kvart över sju. Jag var tydligen trött.
Sambon åkte och lirade innebandy, jag märkte ingenting alls.
Jag sov ända till 6 imorse. Bad. För mycket sömn blir det då istället.
Aldrig är man nöjd.....


Jag vill åka utomlands mamma! Där det är varmt!

Kommentarer

  • emely säger:

    haha cool kille! :)

    2010-04-16 | 10:20:17

Kommentera inlägget här: