aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Blöjor

Kategori: Allmänt

Söndag it is.
Hade en fantastisk påskafton, med undantag från migränen som slog till på förmiddagen. Men efter en tablett och lite vila var den som bortblåst.
Men det blev därför inga cupcakes, det blev två äppelpajer istället. Kilade ner till knivstas kondis och köpte lite hönor och kycklingar att dekorera med.
Det bjöds på underbart god mat och bra sällskap.

Idag kilar vi nog ner till mina föräldrar och ser hur dom har haft det i påsk. Min syster och hennes karl firade där igår så förhoppningsvis är dom kvar så att Aaron får busa med hunden. Det är bland det bästa han vet.

Eftersom att lillkillen börjar bli stor (vad hände? tyckte det var igår han kom upp på mitt bröst som ett litet russin.) så har vi börjat med "byxblöja". Vi bestämde oss för att köpa en av varje sort, Libero och pampers för att se vilken vi tyckte var bäst.
Helt klart Liberos. Pampers är jätte svåra att få av och går sönder på helt fel ställen. Så mitt tips idag blir Liberos up & go.




Aaron har storlek 5, 10- 14 kg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: