aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

April april din dumma sill....

Kategori: Allmänt

Förra inlägget var ett april skämt...
Dom som känner mig väl förtog förstås att vi inte väntar barn igen.
Men för Madde borta i USA Var det förstås inte lätt att förstå.
Vi är nöjda med livet som det är just nu och väntar ett tag till tills barn nummer två blir påtänkt.
Vi njuter av Aarons uppväxt än så länge.

Förhoppningsvis blir det ju skola för mig i höst också. Skulle gärna hinna plugga ett tag innan jag blir gravid igen. OM jag blir gravid igen. You never know.

Idag är det påskafton! Glad Påsk alla! Hoppas ni får en underbar dag. Det ska vi försöka få. Jag ska baka hela dagen så bättre kan det ju inte bli. Sedan blir det påskmat hos svärföräldrarna i kungsängen.

Later...




Jag ska försöka mig på Leilas påsk cupcakes. Recepten hittar ni på www.recept.nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: