aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Uppsala såhär års...

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit hyffsat bra. Förutom tenta resultatet men det var lixom väntat.
Förmiddagen spenderade jag en del av med en mamma vän. Sen var det hem med tvätt, disk och lite vila.
På eftermiddagen kastade jag in ungarna till mormor och tåg mig till uppsala. Tentaresultatet var som sagt inge vidare, och det visade sig att jag måste dubbla poängen för att få godkänt. Blä vad kass jag är!
Bara att ta nya tag.
Efter skolan tog jag och tröst shoppade lite. Det gjorde mig gott!
Vi blev sen bjudna på middag hos mina föräldrar och vi är nyss hemkomna. Jag har bara hunnit duscha.
Sonen är lagd och alldeles strax är det dotters tur.

Lite bilder från min tripp. Uppsala är fantastiskt så här års! Och vad staden har växt! Så mycket nya butiker. Uppsala i mitt hjärta!








Min skola vad jag saknar dig! I höst är jag super taggad att sitta innanför dessa dörrar och läsa tills jag stupar!

Brevid min skolan ligger den botaniska trädgården.



Helt fantastiskt vacker såhär års!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: