aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Overallerna

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig. Som vanligt är familjens fredags nöje en tecknad film. Medan mitt fredags nöje är att surfa runt på nätet och leta barnkläder. Det bästa jag vet!
Hur som så har jag bestämt mig för barnens vinter kläder. Båda får en overall var.
Tanken var först att Aaron skulle ha täckbyxor och jacka iår. Men nä, han får ha overall så länge det går. Det är ju det absolut mest praktiska.
Dom kommer få likadana men i olika färger.
 

Aarons
 

Nooras.
Jag gillar didriksons ytterkläder. Dom håller och är snygga. Nu ska jag klicka hem dessa två till mina små och hoppas på att dom passar och att barnen blir nöjda.
Dom går loss för cirka 1000 lappen styck hos babyshop.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: