aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Coffehouse by george

Kategori: Allmänt

Dagen igår var riktigt bra.
Kursen har startat på riktigt och jag går med min nära vän som var den första jag fick kontakt med på lärarlinjen. Hon har självklart kommit längre än vad jag har i utbildningen men denna termin läser vi alltså samma kurs.
Vi hade lång lunch på tre timmar så vi tog en shopping runda på stan för att sedan avnjuta en god lunch på Coffeehouse by george.
Världens goaste sallader och deras kaffe ska vi inte prata om!
 
Efter skolan handlade jag lite för att sedan knata hem i regnet. Väl hemma väntade sonen innanför dörren men en varm vilt. Han var så orolig över att jag frös! Kärlek!
 
Idag är det min tur att vara hemma med barnen. Aaron är bättre idag. Mycket bättre. Han har varit feber fri natten igenom och tog en rejäl sovmorgon till 8. Han är fortfarande feber fri och fortsätter dagen i dessa tecken blir det nog dagis imorn. Men jag tar inga förhastade beslut utan jag hör av mig till dom i eftermiddag.
Viktigaste är att han verkligen är frisk först.
 
Vi har bestämt att vi ska ta oss en tripp till leksaksaffären idag iallafall. Mamman ska boka klipptid. Nödvändigt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: