aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Today

Kategori: Allmänt

Äntligen är allt igång. På riktigt. Livet rullar på.
Idag började nämligen jag skolan.
Nu börjas det med tidiga mornar, lämning på dagis, åka tåg, promenera slottsbacken upp till skolan, studera, slottsbacken ner, tåget hem, hämtning av knoddarna, promenad hem, lagning av middag och matlådor, bada ungar, duscha själv för att sedan få hela familjen i säng.
 
Well dagen idag var lugn och kort. Bara intro av min kurs jag läser denna termin, Språk och matematik A.
Gick bara mellan 9-12.
Hämtade ungarna runt 13 tiden. Hämtade då en hängig son med extrem magknip. Beredde mig på det värsta men väl hemma, en alvedon och glass senare är han piggare än normalt. Konstigt. Får se vad det blir av. Inte magsjuka får man hoppas!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: