aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Badande lördag

Kategori: Allmänt

En dag då jag faktiskt lyckats fånga mycket på bild:
 


 

 

 

 

 


 
 
vi åkte direkt efter frukost imorse till fyrishov i Uppsala. Det är vårat lilla favorit ställe. Vi alla älskar att bada. Inge gnäll, inge strul. Vi njuter och skrattar. Hela familjen.
Det blev super god lunch iform av en extremt onyttig bakad potatis för min del, pannkakor för barnens del och kyckling till karln.
Jag och sambo unnade oss en varsin lyxshake jordgubb medan barnen sov i bilen, utslagna efter en förmiddag i badet.
Vi storhandlade sedan på ica maxi. Två nya filmer följde med oss hem.
Jag fyllde upp med god energi.
Noora hjälpte till med uppackandet!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: