aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Produktiv mamma

Kategori: Allmänt

Morgonen har varit minst sagt produktiv. Jag har: Duschat, gjort mig i ordning, klätt på ungar/fixa hår, dammat, skurat toan, dammsugit, tvättat två maskiner tvätt, hängt tvätt, byggt lego stad, kokat nappflskor, kokat nappar, byggt pussel, gungat vagnen till sessan så hon somnade, lagat lunch, ätit lunch, diskat, bakat äppel och vanilj kaka, pratat med syrran i telefonen och plockat leksaker till förbannelse!
Puh! Fick jag med allt? Nu har jag startat filmen Alladin åt sonen och sitter faktiskt på arslet själv för första gången denna dag.
Håret står på ända och jag har mina "skön" brallor på mig. Men hey dom får stanna på resten av dagen, trots att vi faktiskt får besök om en stund.

Det regnar och är ap trist väder ute! Hatar att ha "hel inne dagar". Dom blir så sega. I need the air!

Iallafall vill jag slänga upp gårdagens gudomliga middag!



Okej det gör sig kanske inte så snyggt på bild, det är desto godare om jag säger så!
Det är iallafall taco biffar, ris, salsa och sallad.
Kan även ha gräddfil till men den syns inte på bilden.

Ungarna fick neutrala biffar då dom blir starka. Det här är en av min sambos absoluta favorit rätter. Får han vara med och bestämma vecko maten är denna en som återkommer ofta!
Vill ni ha recept så är det bara att fråga på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: