aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Queen nails

Kategori: Allmänt

Dagarna går fort. För fort!
Imorn drar vi till Katrineholm och spenderar våran sista semester helg med ett sjudundrande bröllop!
Kunde inte bli bättre faktiskt. 
Aaron är super glad över att få bo på slott (ser dock inte riktigt ut som i sagorna, men det förstår inte han!)
och han hjälper gärna till att packa.
 
Finkläder för två dagar ska packas och strykas. Alla prylar som hör till ska med ner i väskan. 
Jag har tvättat, strykt, packat, städat, motionerat, solat och pluggat en himla massa idag. För även om jag inte riktigt vill tänka på det så har jag en matte tenta som väntar imorgon eftermiddag. 
Allt måste vara färdig packat och fixat innan jag drar till Uppsala och skriver.
Familjen kommer och hämtar upp mig så åker vi direkt sen. Blir till att käka middag på vägen.
 
Igår drog vi till Stinsen. Det blev inte så mycket shopping men jag unnade mig en nagelförlängning passande till bröllopet. Tyckte jag var värd det efter allt detta plugg! Inte är det över än, men den värsta tentan är iallafall skriven och jag tyckte den gick bra!
Jag blev super nöjd med naglarna och vi for vidare hem till mina föräldrar där släkten väntade för en kräfskiva. Super gott och mysigt!
Barnen badade mest i morfars pool och somnade ovaggade innan 8. 
 
Så tillbaka till bråk räknandet kanske?
 
Jag gjorde mina naglar på Queen nails i Stinsen. Dom var grymma! Snabbt smidigt och det bästa av allt: inget prat! (dom allra flesta som jobbar där kommer från thailand eller någe och pratar mest med varandra. super skönt tycker jag!!) Men framför allt billigt! 495:- för fantastiskt fina akryl naglar med vit tipp. Jag är sjukt nöjd. Ska försöka behålla dom efter bröllopet också. Dom finns nämligen i forumgallerian i Uppsala också. Besök dom!

Kommentarer

  • Kim säger:

    Åh tack Marie, alltid skönt att höra! Ja, alltså, vad säger man, kärleken är det finaste som finns och vi kan skatta oss lyckliga du och jag som funnit den :)!! Kram

    2012-08-16 | 23:33:36
    Bloggadress: http://kiimalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här: