aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Dags

Kategori: Allmänt

Årets julkort damp ner i brevlådan igår. Jag är nöjd eller ja det var inte det lättaste att få två små knoddar att titta in i kameran samtidigt. Helst ska dom ju se liite glada ut också. Så ja dom vart helt okej. Dom är redan skrivna och nu ska jag bara köpa frimärken så har jag lixom det ut världen. Nästa stopp är kalenderna. Dom är det lite mer pyssel med. Då varje bild gärna ska komma från rätt månad lixom..

Julen ska snart fram...de första julklapparna är köpta och jag letar febrilt efter en varsin julstrumpa till barnen. Men jag börjar ge upp. Aaron får en sånhär "färdig" julkalender iår med troll i. Tycker att han är lite för liten för att uppskatta en som jag skulle göra själv med en massa små saker. Finns inte så mycket små saker han skulle gilla...det får bli ett annat år.

Sedan kommer vi till bakningen. Stort lass med lussebullar måste göras snart, helst denna vecka. Sen ska jag och Aaron göra vårat första pepparkakshus. Det blir kanelkaka,adventskaka och knäck. Dom självklara rocky roadsen och pepparkaks cheesecake. Kanske att jag gör kola eller nogat med nöt i.
Sedan blir det förstås pepparkaks bakning också.
Mycket står på schemat men det är ju hur roligt som helst ju!
Jag bara älskar julen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: