aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Again

Kategori: Allmänt

Kvällen är äntligen här. Dagen har gått hyffsat fort iaf. Noora vart dock super grinig på eftermiddagen och är det än. Till slut somnade hon i sin säng och sov i över en timme. Nu har gnället börjat igen. Jag har redan gett en alvedon då det anntagligen är tänder men inget verkar hjälpa? Hon gråter mest. Hon har blivit kleggig i ögonen också. Som om det inte vore nog lixom...
Men det är nog samma visa som Aaron hade ibland när han var yngre. Läkarn kallade det då för "förkylning i ögonen". Hon snorar ju så pass att hon gnuggar in det i ögonen så dom blir infekterade. Mysigt.

Jag gör allt för att bli av med baciller men inget verkar bita mot dom från dagis. Fattar inte vad mer jag kan göra.
Byter lakan ofta/handdukar typ jämt! Tvättar barnens kläder i 60 grader. Aaron måste byta om så fort han kommer hem från dagis, samt tvätta händerna och sprita dom. Vad mer kan man göra? Noora har varit snorig/hostig konstant sedan Aaron började på dagis. Det kan gå någon vecka imellan sen är det dags igen.
Bvc säger bara att hon är lillesyster och hon får det värre än det Aaron drabbas av. Dessutom sitter det i för en längre tid när dom är så små. This sucks.


My poor little girl...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: