aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Min bästaste vän

Kategori: Allmänt

Min sambo är min absolut bästaste vän. Vi berättar precis allt för varandra. Det finns inget alls som jag undanhåller honom. Inget.
Vi har alltid varit väldigt beroende av varandra. I varandras beslut. Vi har alltid pratat en hel massa i telefonen under vardagarna. Det har alltid varit viktigt för mig.
Speciellt efter det att Aaron kom.
Nu har vi en person som allt kommer att vara vårat kött och blod. Blandat.
Förenade för alltid.

Innan vi fick Aaron tänke jag ibland på om något skulle hända mig eller Alexander. Då skulle inte jag få ha haft äran att föda hans barn. Att föra hans gener och blod vidare. Det var väldigt viktigt för mig.

Man kan aldrig veta om det kommer hålla för resten av livet. Men visst kan man få hoppas?





Vi träffades i sälen april -07


Min student sommaren -07


Våran första jul tillsammans


Vi vart tre i april -09. exakt två år efter vi blev ett VI.  Bilden är på oss utanför BB.


Idag är vi världens lyckligaste trio!

Kommentarer

  • Kim säger:

    Bra med lite updates Marie :)! Himla fina bilder, speciellt den sista :)!

    2010-05-05 | 18:59:53
    Bloggadress: http://kiimalexandra.blogg.se/
  • Nina säger:

    vilken underbart fin familj ni är!kram/Nina

    2010-05-06 | 12:27:45

Kommentera inlägget här: