aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Jag kan ALLT mamma!

Kategori: Allmänt

Vill bara passa på att säga tack för alla snälla kommentarer! Dom värmer allaihopa så fortsätt så!

Migränen har slagit till igen, både i rygg, huvet och magen. Not good! Jag är glad över att det äntligen är fredag imorn och att sambon jobbar kort dag!

Aaron är inne i någon period då han gnäller mer än vanligt. Jag undrar fortfarande om det är en till tand?

Han är annars en riktig cirkus unge!
Han lipar på beställning, pruttar med munnen på beställning, brummar som en bil på beställning, skäller som en hund på beställning, pussas och kramas på beställning, hmm jag tror jag fick med allting nu.
Det låter som att vi uppfostrat honom som en hund. (har vi det?)
Dock kan man inte säga "hund" utan det måste sägas "Selma" ( syrrans hund ) annars fattas det nada. Haha
Jag kan diska också! Utan blöja dessutom!

PS: Glömde vinkningen, och ja allt det där vanliga som "var är mamma, var är pappa, var är Aaron". Sedan är han en riktig pekare. Han gillar dessutom att stampa med ena foten och sjunga som en opera.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: