aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Apotekets tips...

Kategori: Allmänt

Finns det något bättre än nyskurade golv!? Tror banne mig inte det.

Idag vill jag mest slänga in lite tips. Jag har aldrig varit en sån person som lägger ner mycket pengar på hudvård eller smink.
Jag har dock alltid varit noggrann med att ta bort dagens smink och smörja in mig.
Jag har hittat en serie som passar mig, den är inte dyr och gör säkert inga under för huden. Men den funkar alldeles ypperligt för en annan.

ACO från apoteket:



Fuktcreme för dagligt bruk.


Ansiktsvatten för tvättning morgon och kväll.


Nattcreme för natten.


Skrubcreme för att peela huden någon/några gånger på vecka.

Alla dessa är mycket billiga och finns för olika hudtyper.
Dagens tips!
Later...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: