aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

UTGÅNG!!!

Kategori: Allmänt

Mår lite sådär. Har en underbar sambo som kommer hem en halvtimme tidigare för min skull. Älskar dig! Har haft migrän heela dagen. Suger.
Aaron har sovit hela dagen! Vad hände där lxom? Tre timmar i sträck på eftermiddagen, i soffan!! What? Aldrig hänt förut. Men han verkar pigg just nu...

Var iväg och vägde och mätte lilleman idag. 10,8 kg och 76 cm lång. Stora killen! Han visade upp sina förmågor då han stapplade runt inne i rummet runt ett bord.

Ser fram emot den 10 april. Äntligen ska jag få gå ut. Med en brud som har saknat det lika mycket som en annan. Eftersom vi båda har brist på vänner som faktiskt ställer upp och frågar om vi vill me på utgångar, slog vi våra kloka ihop och går själva! Jag har visserligen blivit medbjuden nån gång, men inte kunnat eller legat i influensa. Så visst då kanske jag inte är så rolig nu då? Är det som det var när man gick i lågstadiet? Säger man nej en gång får man skylla sig själv?

Löjligt... men var dom inte bättre vänner än så, så klarar jag mig utan.

Vi ska iallafall ut och röja staden jag och Carro. Vi som faktiskt BEHÖVER det som MEST!




Kommentarer

  • Carolina säger:

    trycker på "gilla" knappen :D :D

    2010-03-22 | 20:52:21
  • Anonym säger:

    Tycker det där är lite töntigt faktiskt! Det är väl lika mycket upp till dig!?

    2010-03-23 | 16:53:24
  • Sandra säger:

    Jag håller med Carro! :) Och nej det är inte löjligt!

    2010-03-24 | 16:26:30
    Bloggadress: http://swestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: