aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Poppis

Kategori: Allmänt

Blivit lite mer sporrad till att skriva. Fick ett samtal nu imorse där det sas att min blogg läses. Alltid kul att veta. Blir roligare att skriva då. Nu vet jag att jag har läsare i både tyskland och norge. Yeey!

Jag bara älskar halv 8 hos mig som går på fyran varje vardag. Igår sas det att man måste hitta de små sakerna i vardagen. Då blir vardagen så mycket bättre. Det tycker jag var bra sagt, så jag gick och gjorde en stor skål fruktsallad till mig och min karl. Lite glass eller grädde till. Han blev överlycklig. Det är nog bland det bästa han vet. Det krävs inte mycket för att göra honom glad. Guld värt.

Catya sa för övrigt en bra sak när jag var där sist, "jag har blivit en arg människa". Det stämmer så mycket in på mig också. Är det denna jävulska mamma ledigheten som gör en så arg? Antagligen. Inte ledsen inte deprimerad, bara arg!
Jag blir arg på allt och alla. Alla som inte flyttar på sig på ica utan ska stå och trucka med vagen/ rullatorn, alla som tar upp cyklarna i vårat BARNVAGNS förråd, all denna snö som aldrig vill ge sig och ja listan kan göras lång. Men vem är det som mår dåligt av att vara arg? Jo jag själv....

Later...



Jag varken ser eller hör dig just nu mamma!

Vill också bara säga att jag hoppas att det blev en Suneson bebis inatt?? Åå jag har inte hört något. Hoppas att allt gick bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: