aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Lägg ner!

Kategori: Allmänt

Är sjuk. Blä!
Då innebär min vardag unga mödrar repriser.

För övrigt måste jag bara fråga om det bara är jag som tycker att den där idol skiten kan läggas ner?! Jag menar snälla kom med nått nytt! Personerna blir ju inte ens speciellt kända, de lär ju knappast kunna leva på sitt "kändisskap" till pensionen.
Jag tittade förra året pga Erik. Vi har ändå gått på samma skola, kul att se en knivsta bo på tv.
Men kan dom inte komma på ett nytt koncept? En duo kanske? En grupp? Ja nånting!
Jag har inte tittat på ett enda helt idol avsnitt i år, så dåligt tycker jag att det är.

Vart tog sikta mot stjärnorna vägen? Eller små stjärnorna? På rymmen? Gladiatorerna?
Kom med lite variation!

Annars ska jag ha en underbar lördag! Ha det du också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: