aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Julkort i år igen....

Kategori: Allmänt

Imorn är det äntligen julafton! Jag är som ett litet barn vid denna högtid! Men jag menar jag står för att jag vill ha julklappar. Vem vill inte det? Bara för att man är vuxen vill man väl ha saker eller?
Dessutom älskar jag att ge julklappar. Älskar att se folk i min närhet bli glada över någonting jag har gett.
Det handlar inte om pengar eller prylens värde, det är själva saken att ge bort något. Att den personen har tänkt på just mig. Ingen jul utan klappar!

Jag har pulat med julkort som vanligt detta år. Tar lite tid med fotografering, framkallning och hemskickning å så. Men för mig är det ytterligare en självklarhet.
Fram till idag har jag dock inte fått så bra respons.....
Men denna underbara Kim har skrivit på hennes blogg ( www.kiimalexandra.blogg.se ) hur mycket det betyder för henne att vi i år igen skickade ett simpelt julkort till henne. Det är lixom därför jag gör det! Blev så super glad. Jag uppskattar det så mycket att folk uppskattar det jag gör. Ibland iaf...

Detta gjorde min dag!

Nu ska det bakas!




Årets julkort. Aaron bestämde själv att han ville vara snickartomten i år...

Kommentarer

  • kim säger:

    Oooh, så kul att du börjat blogga igen Marie! Tack för dom fina orden!! Puss o kram

    2010-12-28 | 23:14:30
    Bloggadress: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: