aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

När jag själv får bestämma....

Kategori: Allmänt

När alla resurser samt tiden finns, kan jag bo i mitt kök. Jag älskar att pyssla med bak och matlagning. Kan inte riktigt säga att jag är duktig på något av det, men så länge min familj är nöjd med det jag åstadkommer tänker jag fortsätta. För det är helt enkelt min hobby!

Karln förstår inte riktigt hur jag inte vill lämna hemmet så ofta. Mitt hem är mitt revir. Här kan jag pyssla med det mesta. Och sitter jag inte och följer precis VARENDA tv program (som är min andra hobby) så bakar jag, eller förbereder dagens middag.

När en dag som denna infaller då vi alla är lediga, så passar jag på att göra sånt skojigt som tar lite längre tid. Idag blev det detta:



Hemmagjorda köttfärs piroger.

Dom fick högsta betyg av både karl och son. (Dotter smakade inte då dom innehåller chillipulver.)
Jag är nu inne på andra satsen. Det var ju roligt det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: