aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Middagens

Kategori: Allmänt

Dagens middag blev detta:



Pastasnäckor med ost och skinksås. En riktig klassiker i vårat hem. Den är enkel, snabb och god. Båda barnen älskar den så den återkommer ofta till vardags.
Jag har en grönsaksbuljongstärning i. Den ger mycket mera smak och jag saltar därför ingenting heller. Det gör vi vuxna efteråt om det skulle behövas. Super bra barnmat helt enkelt! Lite kladdigt dock!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Ja det ska bli jätte kul!! :) nej hon ska inte börja på dagis. Det är planerat till hösten om hon får nån plats vill säga! Eftersom det än sålänge bara är lite strö dagar som jag kommer jobba så kommer vi ha barnvakt istället. Min kära mor ställer upp mer än gärna :)

    2012-05-28 | 23:22:01

Kommentera inlägget här: