aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

The hair!

Kategori: Allmänt

Under Lena och Henriks bröllop i helgen som var hade hon hyrt in en frisör. Ja en sminkös också för dom som ville. Hår är jag as dålig på, medan smink gör jag alla gånger själv. Rör inte facet lixom!
Så jag fick mitt hår fixat av en super gullig gravid Lena. Tänk vad mys det är att prata magar! Å bebisar, å barn!
Lika övertygad blir jag dock varje gång att jag INTE vill vara gravid någon gång mera. Konstigt kanske då Nooras graviditet var rena drömmen och jag njöt så in i norden. 
Men jag är nöjd nu.
Vi är nöjda nu.
Så nu får alla i min omgivning gärna bli runda om magarna så jag kan njuta för dom. För deras lycka som jag förstår och känner.
Lyckan för dom för jag vet vad som väntar.
Det bästa livet kan ge.
Det bästa livet gett mig.
 
Hur som åter till frisyren, såhär snygg var jag!
 
En utbakad fläta i luggen och stora lockar i resten av håret.
 
Och nej klänningen är inte på på korten. Den åkte på senare. Tyvärr har jag ingen hel bild på mig i klänningen men jag vet att det togs en hel del med min pappas kamera så jag återkommer med dom.
Jag blev otroligt nöjd med håret. Körde lite på grekisk gudinna stil då klänningen var enaxlad. Eftersom jag fick höra några gånger att det var som en sån jag såg ut så tror jag att jag lyckades!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: