aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Älskart

Kategori: Allmänt

Fredag. En bra fredag. Har varit på en lång promenad med en annan mamma. Första gången. Någonsin.
Var så underbart mysigt och skönt. Prata med någon som förstår en helt till fullo. Vi bestämde att ses mera. Ofta. Göra olika saker. Fika, shoppa, ett glas vin, middag, baby träffar osv.
Precis detta jag saknat i cirka 10 månader. Ska det äntligen vända?

Sambon ha varit hos frissan.
Jag har hunnit: laga mat, ge lilleman mat, bada lilleman, tandborsta lilleman, pyjamas + smörjning av lilleman.
Sen kom sambon hem jätte fin i håret och vi åt middagen.
Nu lägger sambon lilleman.
puh...många lilleman vart det.

Nu blir det mys i soffan. Karln jobbar imorn fastän det är lördag och allt. Det suger pungsvett för att vara helt ärlig...

Later...


Nu ska jag sova mamma.
Natti natti min älskade son. Du betyder allt för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: