aaronsmama

Kärlek & Hosta går inte att dölja! Min blogg, min vardag. Full med både Kärlek och hosta!

Evening

Kategori: Allmänt

Evening.
Middag + kvällsbad = klart!
 Dags för lilleman att sova snart. Jag ska mest vänta på ett grymt avsnitt av hemma fruar. Grymt! Dagen har  varit jätte bra. Min underbara vän var på besök. Hon hade med sig underbar suschi, det bidde också mycket skit snack. Skönt att få prata av sig lite, en annan är lixom van vid att aldrig få svar! :) Den sociala frågan är ganska svår när man går hemma med liten. Man tar det sociala för givet. Det kommer jag inte göra efter denna föräldraledighet. Punkt. :) Later...


Kvällens bad nisse.

Kommentarer

  • emely säger:

    Härligt att du är tillbaka gumsan! :) Färgat håret föresten? Tänkte på bilden nedan¨på dig :)

    vi ses på lööördag då äre FEST! hihi

    2010-01-27 | 19:19:49
    Bloggadress: http://grannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: